sempatkah lagi aku melihat mereka...

bismillahirrahmanirrahim..
hari ini, saya nak bercerita mengenai sahabat2 saya,setelah menghadapi peperiksaan yg besar,ya,memang betul saya sendiri tak pasti sama ada masih sempatkah saya melihat wajah2 mereka tahun hadapan tapi yang pasti klau ada di antara mereka yang pindah, ukhuwaah itu tidak akan putus,betul tak?dan yang pasti Allah itu akan menggantikan sesuatu itu dengan lebih baik,macam yang orang selalu cakap,kita menantikan matahari terbit tapi Allah turunkan hujan,dan saat itu kita sedih tapi rupa2nya Allah nak beri kita pelangi.....
hidayah,intan,arina,shahida,hajar,nurin

faqihah + hajar


+ siti nur athirah+ nur rasyidah

membuat kajian bersama2





Comments

Popular posts from this blog

letak gambar dalam fb,blog,atau video? fatimah syarha PUNYA JAWAPANNYA...

yawn..yo!!!!